.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 2 شنبه

آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه همايش آسيب شناسي پژوهش و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران درباره احتمال كانديداتوري برادرش محمد هاشمي كه بر احتمال حضور خود در انتخابات آتي رياست جمهوري تاكيد دارد گفت : من در كار ايشان دخالت نمي كنم و بعيد مي دانم ايشان بخواهند در انتخابات كانديدا شوند. به گزارش مهر ايشان در پاسخ به سئوال ديگري در مورد احتمال نامزدي خودش در انتخابات رياست جمهوري گفت : قطعا كانديدا نخواهم شد.

محافل نزديك به رئيس جمهور سابق مي گويند آقاي خاتمي با توجه به اينكه سه شنبه گذشته در جمع عده اي از طرفداران خود گفته ظرف 10 ـ12 روز آينده تصميم خود را درباره حضور ياعدم حضور در صحنه رقابت انتخابات رياست جمهوري اعلام خواهم كرد طبعا بايد تا آخر اين هفته اين وعده را عملي نمايد. صاحبنظران مي گويند پاسخ منفي آقاي خاتمي راه را براي حضور افراد مستقلي همچون مهندس ميرحسين موسوي در صحنه انتخابات آينده هموار خواهد كرد.

مدير عامل ايران خودرو هم رفتني شد عنوان خبري است كه « تابناك » ديروز مخابره كرد. به گزارش خبرنگار « تابناك » شايسته كه به تازگي به عنوان مدير عامل شركت گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو منصوب شده است اين بار با همراهي ماشين شايعات قرار است جاي منوچهر منطقي مدير عامل شركت ايران خودرو را بگيرد. تابناك مي افزايد : به نظر مي رسد پس از رونمايي خودرو جديد سايپا فضاي تفاهم و همكاري بين دو خودروساز كه مدتي برقرار شده بود جاي خود را به انتقاد ايران خودرويي ها از خودرو تازه شركت رقيب داده و در نتيجه برخي تغيير و تحولات مرتبط با اين زمينه را در هاله اي از ابهام قرار داده است چرا كه منطقي پس از افتتاح خط توليد مينياتور و در واكنش به ايراني بودن آن گفته بود محصول ما داخلي تر از خودرو سايپاست .

معاون اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد از دستگيري ضاربي كه هفته گذشته با اسلحه به سمت يكي از اتوبوس هاي دانشگاه آزاد واحد ياسوج تيراندازي كرده بود خبر داد. علي فاطمي زاده در گفت وگو با خبرنگار « شبكه خبر دانشجو » در ياسوج اظهار داشت : عصر روز 22 آذر ماه پس از سبقت اتوبوس دانشگاه آزاد ياسوج از يك پژو راننده اين خودرو با اسلحه كلاشينكف به سمت اتوبوس حامل دانشجويان دختر شليك كرد. وي با اشاره به اينكه شخص ضارب شناسايي و به مدت سه ماه بازداشت موقت و اسلحه وي نيز ضبط شده است خاطرنشان كرد : طبق گفته پزشكان اين فرد از سلامت روحي و رواني برخوردار نبوده كه دست به اين عمل جنون آميز زده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.